Friday, August 14, 2009

让我看到你双手

早餐

去面档

吃不得咖哩面

你讲

还有什么意义

大病初愈 的命水





那个老师

我睡迟

你说我PONTENG PERHIMPUNAN

的确是 不要怀疑



去问一百个都是酱


I have No prove that I woke up late

Yet you have

No prove to said me late

Just to escape the assembly


----------- Bow Wow Wow让我看到你双手 --------------



An anti-oxidant punch for u ,

a welcome from me .

你的you are rude

换来我的转身

不用客气 我说的




PS : 没有放书包先

我都很后悔一下

No comments:

Post a Comment