Saturday, July 11, 2009

你等我回应很久了

原来小小感觉 可以缩细放大
只要将双眼擘大 有咁大得咁大

原来呢个世界 真系唔系咁大

只要将眼界放大 有咁大得咁大

其实呢个世界 唔需要太多边界

可否醉眼看世界 咪咁大惊小怪


你跟得快并唔表示你行得快 咪下判决太快 睇到自已咁大

--------------------- 你系未睇晒 咪咁快嘈生晒---------------------------------------


这句是讲尊敬已经被车驾走了 一阵大笑
-------------------
我朋友 ---------------------------------


为了
告诉人家 你也会发言的
因为其貌不扬 写生气篇章
总有得曝光

引人家稍微注意 爽心底

谈话箱支持
满泻
方知道 存在感 是啥事
是怎么回事
没有抱过美梦 你要自己加 我没差
部落格人人得以望之
早该被拥戴
值得恭喜
你却之不恭 说继续更新
为了证明你有种的 要follow你


就这样那样

留住这页 自己受气
我不忍心 你又何必
-------------------------------------------

对号入座 断章取义
尊重 礼貌
是你量在你自己的尺

自己爽自己起哄
你其实不懂我根本不屑


No comments:

Post a Comment